Perch rooftop bar i downtown LA

Kan ni se vilken jädrans utsikt vi hade på Perch?! Första bilden är jag som står framför byggnaden vi skulle upp i, redan där ser man hur amazing det verkade vara!
 
Igår hade vi en urmysig dag i downtown som jag och Sarah avsluade på Perch Rooftop bar. WOW denna bohem oas, det här var helt i mina vibbar, goda drinkar och den lilla maten vi beställde in vart supersmarrig!
 
Vi började med att sitta i bistron som är våningen nedanför toppvåningen och beställde in tryffel pommes och gratinerad blomkålshuvuden. Till det varsin drink (som jag inte minns namnen på). Efter middagen begav vi oss upp till toppen av byggnaden där det var cocktailbar, 2 drinkar till och sen kände vi oss lite snurriga haha! Där satt ett gäng äldre män som försökte vinka bort oss (vi ignorerade dom, kändes lite halvmärkligt när dom satt och stirrade på oss halva kvällen). Annars var det en HELT underbar vistelse på rooftopen, vill ditt om och om igen! Dom hade liveband och vakter i varenda vrå.
 
Om ni är i downtown eller vet någon som ska ditt så kan jag varmt rekommendera det här stället♥
bars - bohem - bohemian - bohemiskt - boho - downtown - drinkar - hippie - inspiration - inspo - kärlek - love - rooftop
Powered by Jasper Roberts - Blog