Venice Canals

Igår hängde vi tunr på Kanalerna i Venice!
 
Kan ni tänka er att jag har aldrig varit här? Trots den stora kärleken till vackra och udda hus! Jag har alltså missat det här stället i flera flera flera år och har hängt en del på Venice dom åren.. Nu när vi skulle ut och käka kl 9 på kvällen så fick vi passa på♥
 
Vi började iallafall dagen med att äta en kubansk frukost med Tais som är en kompis till familjen! Efter det begav vi oss ner till beachen och badade MASSOR så jäkla kul med enorma vågor. Jag var den siste som ville gå upp ur vattnet..
 
Därefter blev det fikat på Butchers Daughter på Abbot Kinney, grabbarna tog öl, Sarah tog en rose latte samt 2 kakor och jag själv tog en cardomom spiced latte samt en smoothie med koriander i.
 
Sen gick vi bort till kanalerna och tog massor med foton, så himla mysig plats. Sen fortsatte promenixen tillbaks på Abbot Kinney där vi slängde oss in på en riktigt shnajdi bar! Inga bilder blev tagna pga det väldigt mörka klimatet.
 
SLUTLIGEN på denna dagen det som vi hade väntat på ända fram till kl 9 på kvällen var Gjelinas PIZZOR! Kan ni förstå hur svårt det är att få bord här? Pizzorna vart UTSÖKTA! Så jag förstår varför det är fullsmockat all the time. Recommended♥
bloggse - inspiration - inspo - kanalerna - kärlek - love - palmer - selfie - varmt - venice - venicebeach
Powered by Jasper Roberts - Blog