80-90 tals fest i Lund

Jag hade en helt fantastisk Lördagskväll hos Malin och Elli som hade arrangerat en superkul 80-90 tals fest!
 
Det bjöds på tacos, päron med after eight, tequila och massor med hotshots! Haha. Sen blev det lite tävlingar och masor med dans, ni kan ju se på den sista bilden att allt blev mer och mer blurrigt (good party).
 
Jag är stormförtjust i maskerade/utklädnads fester och jag köper aldrig något nytt inför sådana här evenemang. Jag lyckas alltis styla ihop något från min garderob, värsta fall köper jag "nytt" men då är det på second hand som gäller. Behöver ni hjälp med styling inför maskerad så kontakta mig, jag kan säkert hitta på något ballt från er garderob (haha).
 
Tack för en underbar kväll töser♥
80talsfest - 90talsfest - evenemang - festival - hållbart - maskerad - party - secondhand - styla - styling - utklädnad
Powered by Jasper Roberts - Blog