Veganska påskmums, ständiga projekt!

Käääära vänner det är PÅSK! Vad tror ni om den här gottigheten till fikabordet? Vegansk, utan vitt socker och glutenfri♥ 
 
Glad PÅSK!
 
Då vart vi här, snart April! Jag jobbar på för fulla muggar både på mitt lilla Kafé och även allt runtomkring som sker. Det kommer nämligen bli en del förändringar, beroende på vad som går igenom och jag LOVAR att ni ska få veta såfort jag själv vet vart livet vill ta mig. Eller vart jag själv tar mig, haha. Jag är av den sorten som på 1 dag slänger mig in i något som dom flesta kanske funderar på i flera år. Med mitt tålamod dessutom så ska det gå fort och helst hända igår. Varför blir man så? Vart har jag fått mitt beteende ifrån, är det min mamma, pappa eller bror? Eller är det en kompis som influerat mig på unga dar till att bli så otroligt spontan och inte känna någon större rädsla för att hoppa in i projekt en har ingen aning om. Givetvis stannar jag upp emellanåt och funderar låååång tid innan jag ger mig in i vissa projekt, som tex att starta ett företag. Jag har försökt förbereda mig sen 18 års ålder till att starta företag och nu 10 år senare blev det verklighet. NU kom jag på något som kanske kan vara ett varför jag fungerar som jag gör när det kommer till att slänga in sig i nya ständiga projekt! JO min älskade mamma har sen jag var liten sagt åt mig att gör det som gör dig lycklig, allting kommer lösa sig. Vad tror ni, kan det vara det som har gett mig den här friheten till att göra det som faller mig in? En liten del av det iallafall.
 
Håll utkik ang mina projekt, min instagram är betydligt mer uppdaterad än bloggen för er som vill verkligen hänga med i svängarna (jag älskar instastories som är rörlig bild på just instagram). Till min instagram hittar ni HÄR och stories är det som min profilbild visar när den har en liten röd cirkel runt sig, dock så vet jag inte om man måste vara medlem för att kunna se eller inte. Testa iallafall♥
 
Vill ni ha receptet på mina påskmums?
bloggse - eco - eko - ekologisk - ekologiska - ekologiskt - ekotips - fika - hälsosamt - hållbar - hållbart - kakor - klimat - kärleksmums - nyttigt - påskmums - vegansk - veganskt
Powered by Jasper Roberts - Blog