Café Trubbel ETT MÅSTE i Malmö!!

Bilder från ett HELT magiskt Kafé i Malmö vid namn Café Trubbel♥
 
Halloj darlings!
 
Idag har jag haft en underbar och inspirerande date med Tess som jag aldrig har träffat innan men haft kontakt med via Sociala Medier, vi är nämligen inriktade på samma spår och har en hel del visioner/projekt på g.
 
Jag kan börja med att berätta om kaféet, VILKEN service! WOW det börjar med att jag skriver till dom att jag vill boka bord gärna ett instagram vänligt sådant (yes im a nerd). Ägaren kontaktar mig via sin privata facebook och fotar hela innergården så jag själv kan få välja vart som passar bäst. Väl där så möts jag av en helt underbar service, beställer en av dom godaste varma smörgåsar jag någosin har ätit och en helt fantastisk is rödbetslatte med kaffeshot♥ Missa för fanken inte den här pärlan mitt i Malmö, dom har på riktigt en helt underbar innegård och deras brunch är to die for! Ligger ett stenkast från Hansa Companiet.
 
Tillbaka till min date med Tess, WOW vilken tjej! Alltså detta energiknippe, jag tycker jag kan vara energisk men idag så vart man ikke utan det stod Tess för! Och så mycket hon har koll på?! Herreminbuddha, våra projekt som vi kommer starta lär bli väldigt intressanta och grymt bra! Stay tuned för snart händer det grejer!
 
OCH BESÖK CAFÉ TRUBBEL! In och följ dom på facebook eller instagram
blogginlägg - bloggse - cafetrubbel - eko - ekoblogg - ekologiskt - ekotips - hållbarhet - hållbarinfluencer - hållbart - inspiration - inspo - malmo - malmö - skane - skåne - trubbelcafe - vegan - vegansk - vegetariskt
emma

åh så gott det ser ut

Svar: Så gott kan jag lova!
oddeco

Tess

Men åh, fina du! Tack för dina fina ord och en fantastisk eftermiddag! Right back at you. Det ska bli så himla roligt att jobba med dig. Stor kram <3

Svar: Dig med älsklingen <3 <3 <3
oddeco

Powered by Jasper Roberts - Blog