Fynd på Emmaus och en ny frisyr!

FYND på Emmaus!
 
Halloj älsklingar!
 
ALLTSÅ lyckan var total när jag sprang på dom här snyggingarna till sittpuffar. Jag har LÄNGE letat och funderat och hoppats på att hitta hållbart producerade sittpuffar i rätt stil. Då har det lutat åt virkade sådana eller som på bild ovan. OCH NU när jag vart inne på Emmaus så står dom bara där! 100kr st och SÅ VÄRT DET. Dom puffar jag har tittat på har inte varit hållbart producerade och dessutom kostat över 800kr st. Medveten konsumtion hörrni, ibland ska man bara vänta på the right moment.
 
Idag har jag KLIPPT MIG! Alltså jag har klippt mig annorlunda, en frisyr jag aldrig någonsin har haft. Det var 15 år sen jag hade något liknande. Vi får SE om jag lägger upp någon bild, jag kommer iallafall avslöja vilken frisyr det blev i ett annat inlägg♥
 
Nu ska jag slänga mig ut i parken för att sola lite, sen blir det städning och ikväll är det girls night med sangria pitchers!
bloggse - emmaus - frisyr - inredning - inspiration - inspo - konsumtion - kärlek - love - retro - secondhand - sittpuffar - sustainableinfluencers
Anonym

vilken fin tv-bänk!

Svar: Tack kära du :D
oddeco

Powered by Jasper Roberts - Blog