Kan inte finna ord och förståelse varför jag har så fantastiska människor i min närhet!

Jag är speachless. Hur kan jag förtjäna så fantastiska människor i mitt liv? Kan någon förklara det för mig?
 
Jag har haft en helt fantastiskt vecka, jag fyllde nämligen år i Torsdags och firade detta hemma i barndoms huset! Vi grillade vego burgare och åt massor med tårta och glass♥
 
Och sen typiskt mig! Jag är ju inte en planerare utan jag kör på 2 dagar innan och säger att hörrni, ska vi fira mig på Lördag? HAHA... Jag tänkte nämligen ha en picknick i parken utanför oss och ville bjuda mina närmsta vänner (har 3 st bästisar, yes I still say bästisar). 2 av dom tvekade inte en sekund och sa JAPP vi kommer! Det blev dock en annan sorts picknick, vi gick till foodtruck festivalen och frossade loss bland vagnarna! Sen efteråt gick vi hem till mig och drack sangria (killarna körde ölprovning) och åt veganska snacks! Födelsedagsfirande helt i min stil.
 
Sen ska vi inte prata om presenterna! När folk frågar mig vad önskar du dig? Då säger jag fred på jorden (JA jag är optimistisk) eller att man skänker pengar till någon organisation som är i behov och hjälper andra. Bästa underbara Malin och Simon skänkte pengar till Unicef i mitt namn, Sarah och Christoffer vet att choklad och lakrits är vägen till mitt hjärta.
 
JAG SKA BLI GUDMOR TILL BEBIS! Det fick jag veta på min födelsedag och fyfasiken vad glad jag blev, lyckades hålla tårarna inne och det var på gränsen!
 
Sista bilden blev jag seriöst väldigt tagen av, det här är en tjej som kontaktade mig efter att jag gick ut med på facebook om hur jag letade efter likasinnade som ville starta poddar inom miljö osv. Jag har hunnit träffa henne en gång och hon har redan vunnit mitt hjärta, det här är någon jag kan se mig bli väldigt bra vän med. Otroligt driven och underbart smart kvinna♥
 
Jag är så lycklig, det har varit en underbar vecka, Fredagen som ni såg i förra inlägget var också helt fantastisk! Nästa Söndag sitter jag i Los Angeles och bloggar! AAHHH life is beautiful♥
bloggse - bohobar - eko - ekologiskt - ekotips - födelsedag - glad - inspiration - kärlek - lycka - malmo - malmö - mat - middag - skåne - sommar - unicef
Tess

Underbara, fantastiska du! Jag blir alldeles tårögd över dina fina ord och jag känner precis likadant. Jag är så glad över att vi har funnit varandra. Massor av kramar och kärlek <3

Svar: framtiden ser väldigt spännande ut med dig :D <3
oddeco

Powered by Jasper Roberts - Blog