Mina klädesval

Min stil!
 
Då kör vi ett outfit inlägg till! Den här utstyrslen hade jag till en drinkträff med några vänner för att fira en nybliven 28 åring.
 
♦Klänningen är från en outlet och är köpt i USA. Jag ÄLSKAR att ha på mig knälånga eller maxi klänningar till fester odyl. Särskilt snyggt är när man kan slänga över en tshirt och knyta till en knut i midjan eller bara en simpel crop top för att göra hela utstyrseln mer intressant.
♦Tshirt är nyinköpt från streetlab och av skate märket Trasher. Den fick bli kvällens slänga över klänningen tshirt med som sagt en liten knut i midjan.
♦Genomskinlig skjorta över för en mindre kylig känsla, köpt på outlet i USA.
♦Skorna är helsvarta med dragkejda och snörning, ska jag ha något med "nivå" och vill undvika klockar så blir det oftast platå. Dessa är inköpta på en 70% rea för över 5 år sen inne hos skopunkten.
 
Tycker ni det är kul med outfits eller är det fullkomligt ointressant?
hållbar - hållbart - kläder - mode - retro - secondhand - stil - trend
Powered by Jasper Roberts - Blog