Suprise middag av en helt underbar blivande Fru Gustafsson till oss Tärnor.

 
Underbara bilder från igår♥
 
Alltså wow vilken människa den där Malin är, en av mina äldsta bästa vänner som ska gifta sig i ett slott nästa år. Igår ville hon fira oss 3 tärnor genom att laga en 3 rättersmiddag, hon hade skrivit menyer och även små brev anpassade till oss 3 där hon kärleksförklarade varför vi är hennes bästa vänner! Sen fick vi alla en present med vinglas med våra namn och texten "My I  Do Would Not Be The Same Without You". Alltså jag känner mig så bortskämd och lyckligt lottad över att få vara Malins tärna och igår la hon även till mig som Toast Madame backup hjälp (där finns en annan som ska vara det, men Malin ville ha en till).
 
Kan ni fatta hur mycket jag längtar efter det här bröllopet?! Det ska hållas till på kronovalls slott och i bröllopspresent vill dom att vi alla bokar in oss över natten på slottet♥ Vi tärnor kommer sova över där natten innan bröllopet och dricka champagne med den blivande bruden i bröllops sviten.
 
Vi fick även veta vilken färg hon vill att vi ska ha på våra klänningar, and guess WHAT! Hon valde en av mina absoluta favoritfärger SKOGSGRÖNT! AH Så nu jäääklar måste man hålla utkik, jag har en vision i huvudet av hur min klänning ska se ut (vi fick ha olika modeller, färgen var det viktigaste). Har ni idéer på vart man kan hitta skogsgröna snygga klänningar så HIT ME! Behöver all inspiration!
 
Tänk att min älskade bästa vän ska gifta sig med sin livs kärlek, kommer bli ett sagobröllop♥
bröllop - kronovall - kronovallsslott - kärlek - love - malin - malmö - mode - skåne - slottsträdgården - tastmadame - trend - tärna - tärnor
Powered by Jasper Roberts - Blog