Ekologiskt kaffe Deathpresso i Hamburg

Det här fräcka stället låg på min önskelista i Hamburg. 
 
SEN GLÖMDE JAG AV MIN ÖNSKELISTA! Och vi råkade bara springa på deathpresso mitt i allt, haha good karma mån tro? Riktigt mysigt litet ställe på st pauli, jag rekommenderar er att ta en kopp kaffe efterosm dem gör sitt eget kaffe. Såklart köpte vi med oss deras bönor hem, ORGANIC style. Sen ett tips är och ha med er cash, inga av våra kort fungerade därinne och JA tyskarna har en tendens till att inte ta emot utländska kort.. Men iallafall så älskade jag atmosfären, kaffet och mitt fina sällskap samt musiken♥
 
Niklas tog en vanlig bryggkaffe, jag tog en flat white (frågade vad som var populärast att dricka) sen åt vi middag och fika. Spara er till en annan middag, det kommer tips senare i bloggen om vart ni bör äta. Tyskarna är inte helt amazing med sin matkultur så det gäller att hitta guldkornen!
Powered by Jasper Roberts - Blog