Min favorit växt är oxalis, vilken är din?

Skulle nog klassa det här som min favoritväxt! Oxalis, både vacker och ätbar♥
 
Gooodmorning lovelis!
 
Sitter här igen med min lilla kopp kaffe och planerar dagens händelser! Nu blir det nog mest häng vid datorn innan det är dags och fixa iordning sig. Jag ska iväg och lämna lite grejer till projekt nummer ett och efter det ska jag möta upp strong.vegan för en lunch på nya raw food house inne i Malmö Central! ALLTSÅ YES äntligen börjar ställena vandra upp hit till city. ALLA mina favoriter ligger på andra änden av Malmö och dem andra favoriterna som ligger i närheten av mig är bara öppna på sommaren.
 
Sen ska jag nog hem och jobba med projekt 1.. Planera lite inför halloween och sen när min sambo kommit hem blir det en tur till affären.
 
Vilken är eran favoritväxt?
2018 - blomma - inspiration - inspo - lila - oxalis - växt - växter - ätbarväxt
Nathalie Isaksson

Oxalis är verkligen vacker! Jag har två, en röd och en grön men favoritväxten (trots att här bor nästan 100 olika hemma) är utan tvekan Karlbergaren. Den är sååå fin!!

Svar: Visst är dem! Min blandar färger med både grönt och lila, OH googlade karlbergaren! Verkligen SÅ FIN! <3
oddeco

Powered by Jasper Roberts - Blog