Godbit från swopshop och andra roliga projekt!

Senaste godbiten som blivit swoppad från swopshop
 
Halloj solstrålar!
 
Är ni som jag och tror på positiv energi? Att om vi tänker till och inte slänger ut negativitet så blir livet betydligt lättare. Det funkar på mig och jag har varit med om fruktansvärda situationer i mitt liv men väljer alltid att se ljuset någonstans längre fram.
 
Iallafall när tråkiga saker händer så kommer det alltid helt fantastiska möjligheter. Den här veckan har jag fokuserat på att må bra i mig själv och träffat/pratat med godhjärtade människor. Utöver detta finns där 2 projekt som jag är involverad i OCH jag ser så FRAMEMOT vad som kommer att ske mer.
 
Så nu har jag jobbat lite med det ena projektet och ska snart göra mig iordning för en heldag med familjen. Vi ska ut på en gård i Staffanstorp och leta pumpor som sen ska karvas♥
 
Hur känner ni för det med och tänka om, se det ljusa och inte låta negativitet ta över?
bytakläder - hållbar - hållbart - kärlek - positivt - secondhand - spridkärlek - swoppa - swopshop - tips - vintage
Powered by Jasper Roberts - Blog