Tar hem skogen till vardagsrummet!

När skogen får komma in i lägenheten♥
 
Halloj mina hjärtan!
 
Jag kan faktiskt säga att inköp av blommor sker nästan aldrig i det här hushållet och om det sker så blir det kravmärkta sådana. Oftast går jag ut i naturen och plockar åt mig några kvistar av gran eftersom jag älskar och saknar skogen så otroligt mycket. Annars brukar jag knipsa av kvistar från mina egna växter och sätter sen i en fin vas med vatten och oftast växer det fram små rötter så en kan plantera den lilla kvisten! Nu är mitt nästa mission att plantera ätbara/hållbara växter i lägenheten, vitlök funkar superbra men vad mer kan växa utan att vissna så himla snabbt?
 
Dagens händelser annars blir en runda till systembolaget för att köpa brekeriets senaste öl, det släpps nämligen bara 120 st så får ta mig ditt snabbast möjligast!
 
Har ni några tips på odling av ätbara växter i lägenhet?
bohemiskt - boho - hållbarhet - hållbart - höst - inredning - kärlek - stickling - växt - växter
Powered by Jasper Roberts - Blog