Dags att minimera hemmet! Saker säljes.

Dags och minimera hemmet!
 
YES nu jäklar rensar vi ut dom stora möblerna som inte får plats längre eller fyller en funktion. Jag har även slängt in ett gäng annonser på tradera där jag fick 4 bud direkt på 4 olika grejer, det har typ aldrig hänt innan!
 
Om ni vill hitta till mina tradera annonser så klicka in er HÄR!
 
Sen säljer jag en gammal stege för 450 kr.
Ett skåp för 750 kr.
En rostfri arbetsbänk för 1500 kr.
 
Kommer bli så SKÖNT och bli av med allt detta! Äntligen kan jag och min sambo dela garderob tack vare allt utrensande. Dags för klädbytardag någon? Pengarna som vi tjänar av detta går direkt in på renoveringskontot! Vi har hunnit renovera ETT RUM! Sen är det inte superbrådskande MEN alltså jag vill ha mitt skafferi, jag vill ha min industrivägg, jag vill ha min kakelugn. Allt detta kostar pengar med så lite därför vi har fått vänta. Sen har vi en JÄKLA tur att min sambos pappa gör renoveringen åt oss, han har knackat fram våra stukaturer från 100 års av målarfärg. Egentligen kostar en sådan tjänst enormt mycket pengar, kommer inte ihåg exakt vad han sa MEN FY vad glad jag är att det blir fixat♥
 
Jag planerar för att bo i den här lägenheten under en väldigt lång tid, jag saknar trädgård men kan alltid fixa en kolonilott, skaffa billigt sommarhus eller hålla mig till mina föräldrars trädgård (vilket jag göra nu). Men om vi nu ska bo en längre tid här så gäller det att vi är smarta med förvaringar och hur vi renoverar tills det planeras in barn!♥
 
Har ni några bra förvaringtips till mindre bostäder?
facebook - höst - inspiration - minimalism - minimalist - retro - sälja - tradera - trend - vintage
Powered by Jasper Roberts - Blog