Försöker familjen hinta något?

En present från min kära familj som hittade den här ursnygga skylten å¨bakluckeloppis, försöker dom säga något?
 
Goooodmorning sunflowers!
 
Hela helgen har det jobbats på och igår fick jag äntligen umgås med min älskade bästa kompis och Stina! Vi pratar alltid om att vi borde gå ut och äta middag oftare eller ta AWs men det blir liksom aldrig av, så nu sa vi det igen att vi borde ta tag i den där middagen oftare.. Haha men livet händer, dom båda har barn och jag drar ständigt i projekt så det är väl inte helt lätt och få till tiden. MEN då får man helt enkelt ta tag i det♥
 
Idag är det familjedag som gäller! Nu på morgonen ska vi iväg till gästis i staffanstorp för att avnjuta en brunch med famlijen, sen efter det ska vi vidare till lomma och mysa med svärisarna! Äntligen är min kära sambo hemma igen efter en massa jobbresande, det är skönt när han åker iväg men det är även skönt att få hem han igen♥
 
Vad har ni för planer idag?
bakluckeloppis - boho - design - hippie - inredning - köpa - loppis - secondhand - sälja - tavla
Powered by Jasper Roberts - Blog