Ljusexperiment i Malmö

Ljus experiment här i Malmö!
 
Goooodmorning sunshines!
 
Häromdagen gick vi en runda i parken här utanför där dom har gjort upp en helt fantastiskt vacker ljushow. Jag har för mig att dom gör det här pga tryggheten en ska känna när man är ute och går på kvällarna.
 
Annars spenderades gårdagen på jobb och sen direkt hem till min fina familj, jag försöker hinna träffa dom så mycket som möjligt och särskilt nu när bubben växer så det knakar (mitt gudbarn/brorsson).
 
OCH det ska planeras nu under morgonen, hur våra schema ska se ut på Stinf för att få ordning och reda (jag blir galen när det händer för mycket och inget är organiserat). Sen blir det poddinspelning och därefter ska det jobbas på Agnez♥
 
Hur får ni tiden att räcka till?
2018 - inspiration - lampor - ljusiparken - malmö - malmöbylight - malmöcity - trygg - trygghet
Powered by Jasper Roberts - Blog