Nordic Female Investment Meetup

Häromdagen på Nordic Female Investment Meetup♥
 
Godmorgon mina solroser!
 
Wow vilket inspirerande event vi vart på i Måndags! Det kryllade av powerwomen som inte är rädda för att misslyckas, dom vågar ta risker. Tänk er att om något år så är det kanske jag och Tess som står där och pitchar vår idé för att eventuellt få en angel investment och investera i vårt företag!? Vi minglade runt och träffade en del intressanta människor och förhoppningsvis planterade små frön ang vår startup.
 
Tisdagen spenderades hemma i lägenheten med jobb för stinf, städning och sen avslutades kvällen med en poddinspelning där fina Glada Torpets ena halva gästade! Jag älskar poddinspelningarna och särskilt alla dom otroligt inspirerande gästerna vi plockar in, hur dom berättar att det har inte varit helt lätt eller så här har det inte alltid varit. Att vi alla kommer från ett ställe som inte kanske vart det bästa men på något sätt vaknade vi upp.
Vi har inte bott ute i skogen hela livet och levt som miljömuppar, vi alla gör olika delar på olika nivåer och vi alla kan göra något litet för att bidra!
 
NU ska jag dricka upp min kaffe och kolla klart på älskade nyhetsmorgon, sen blir det 2 superintressanta möten i Lund ett ang samarbete och ett ang vart vi ska sätta igång med vår business.
 
Ha en underbar Onsdag på er♥
angelinvestment - entreprenör - evenemang - event - femaleinvestment - femprenör - företag - hållbar - hållbart - investera - nfim18 - podd - podda - poddinspelning
Powered by Jasper Roberts - Blog