Söndagens lugnhet

Äpplen från mina föräldrars trädgård♥
 
Halloj älsklingar!
 
Gårdagen spenderades med våra familjer, jag älskar att umgås med familjerna och gör det minst en dag i veckan och helst mer.. Det är bara så svårt att få ihop när så mycket annat händer i livet, vi försöker att ha Söndagar som familjedagar♥
 
Vi åt iallafall brunch på Staffanstorps Gästis, mycket bra och fin brunch (önskar såklart att det fanns mer ekologiska alternativ och lite roligare vegansk/vegetarisk mat). Men alla är inte perfekta i ens egen vision så då är det bara till och acceptera (kanske ställa lite frågor till personalen, plantera frön)! Efter brunchen hängde vi med min bror och svägerska till amerikansk fotbolls cupen på Staffansvallen för att stötta Saviours! Min bror har spelat för dom och min pappa är sponsor så klart man visar sitt stöd och finaste bubben fick kolla på (världens snällaste bebis).
 
Efter tog vi bussen till Lund och hoppade av en station tidigare för att kika igenom skördemarknaden och speciellt min gamla skolas skördestånd (där var knökat med folk, SÅ KUL)! Sen åkte vi vidare till Lomma för att mysa med Nilles fina familj♥
 
Hoppas ni har haft en fin helg♥
hållbar - hållbart - kärlek - tacksam - tadetlugnt
Powered by Jasper Roberts - Blog