Vi har blivit intervjuade för lokaltidingen!

Hörrni! Vi är med i lokaltidningen där jag och Tess pratar om vårt nya community som ska hjälpa lyfta hållbara företag och hållbara influensers. Vi kommer dessutom vara med i tidningen Caminos nästakommande nummer så håll utkik♥
 
 
Igår röstade jag! Förstår ni hur svårt det var? Jag ver egentligen vilket parti jag står för men det som gör mig livrädd är att fel parti vinner, i mitt huvud har det hela tiden varit antingen rösta med hjärtat eller med hjärnan.. Precis innan vi gick för att rösta så svängde vi inom swopshop, där stod bästa (Jane) och en annan fantastiskt tjej (Josefin) och diskuterade valet. Det dom var väldigt nogranna med är att man skulle rösta på det parti man verkligen vill ha, alltså inte tänka strategiskt utan rösta med hjärtat.. Förstår ni vilken lättnad det var att höra dom säga det? Precis som att universum ville att jag skulle prata med dom innan jag röstade♥
 
Hur har ni tänkt när ni röstar?
eko - ekologiskt - hjärta - hållbar - hållbart - kärlek - lokaltidningen - malmo - malmö - rösta - röstning
Sandra Junhammar

Så himla roligt med lokaltidningen och Camino! 😀👏 Var och röstade idag, och även jag följde hjärtat 💚

Svar: Woohoo!! :D!! Jaaa nu får vi hålla tummarna så allt går rätt till <3
oddeco

Powered by Jasper Roberts - Blog