Bröd på 3 månader "gammal" filmjölk!

Filmjölksbröd bakat på 3 månader "gammal" filmjölk! HUR GOTT SOM HELST♥ Filmjölken kan stå minst ett år till och användas til brödbak, det finns tom dem som har ätit filmjölken efter så lång tid! Så tänk efter innan ni slänger! Mitt brödrecept hittar ni bland kategorierna.
 
Halloj denna soliga Påskdag!
 
Jag har precis varit ute en runda i vår vackra park brevid, lyssnat på framgångspodden och njutit av lite D-vitaminer. Min sambo och svärfar håller på att riva ner hela sovrummet idag så lite frisk luft bland allt damm skadar verkligen inte! Haha..
 
Idag ska vi på Påskmiddag hos svärisarna! Igår träffade min fina mostra som är på besök i Sverige, hon hade som vanligt med sig MASSOR med godsaker (visar i ett annat blogginlägg)! Annars får jag önska er en helt fantastisk hållbar påsk så hörs vi förhoppningsvis i dagarna♥
användmaten - användsvinnet - bröd - eko - filmjölksbröd - hållbar - hållbart - mat - matsvinn - svinn - svinntips
Powered by Jasper Roberts - Blog