Svinnlandet, familjen och denna VÄRME!

Föreläsning om vårt matsvinn och ur en dumpstrares synvinkel!
 
Halloj solstrålar!
 
För ett tag sen så hängde jag, nille och Josefina på en föreläsning i Staffanstorp! Här ovan är bilderna som jag tog♥ Får ni chansen så gå på Andreas föreläsning, den hålls lite överallt så ha koll för nästa gång kanske han är i er stad!
 
Annars så vart gårdagen urmysig, OTROLIGT vackert väder! Vi tog oss ut i parken och lyssnade på en poss en stund. Sen gick vi in till International foodmarket som hålls här i Malmö just nu, mat från alla världens hörn. Vi åt Poländska piroger (majoriteten var veganska)! SÅÅÅÅ GOTT, inte visste jag att potatis i pirog kunde vara så gott?! Efter maten satte vi oss på Bishop Arms för att avnjuta Elmelevens senaste öl (kan starkt rekommendera er deras öl). Efter ölen tog vi oss tillbaka till parken igen och njöt av dem sista solstrålarna.
 
IDAG ska vi till torpet! Min mostra är på besök♥ Så det blir familjedag och ENORM njutning av solen som ger oss 19grader idag! HALLÅ?! Samma sak imorgon, känner spontant att det blir en utedag i parken imorgon..
 
Nä nu ska jag hjälpa min stackars fästman med städandet, haha! Ha en OTROLIGT Glad hållbar Påsk på er♥
eko - ekologisk - ekologiskt - ekotips - hållbar - hållbart - matsvinn - svinn - svinnlandet
Powered by Jasper Roberts - Blog