Underbar helg men nu börjar allvaret.

På cafe aggebönan i Malmö! Tog en mysig fika med mina bästa kompis Marie och Stina förra veckan♥
 
Goooodmorning lovelis!
 
Den här veckan börjar allvaret! Dags att sätta igång med planering av jobb och liv på riktigt (min sambo börja jobba den här veckan så det har blivit mer slappedagar när han har varit hemma).
 
Annars så har helgen gått åt att hänga med massor av kompisar! I Fredags tog vi drinkar med min kollega och hennes kille, avslutades hemma hos oss med lite ölprovning.
I Lördags kom fina Sara förbi och fotade lägenheten (hon går en mäklarutbildning nu och ska fota hem i Hässleholm) så hon behöver lite material och såklart ställer vi upp.
Lördags kväll kom min fina Malin och hennes fästman hit på tapas och spel! Eller vi babblade mest och lyssnade på hårdrock (stackars Malin som inte lyssnar på hårdrock HAHA).
Gårdagen träffade jag 2 fantastiska tjejer från instagram (plånbokssmart och minimalistinnan) vi tog en fika på bästa ABsmåland. Kvällen avslutades raklång i soffan med film efter film.
 
Nu ska jag sätta igång med jubbet, ha en underbar Måndag kära ni!
eko - ekologiskt - hållbart - mysigt - tacksam - underbart
Powered by Jasper Roberts - Blog