Några favoriter på Malmöfestivalen!

Några favoriter på Malmöfestivalen!
 
Ovan har ni några av mina favoriter från Malmöfestivalen. Först ut var Evas godisremmar som är lokalt producerade och kan fås både glutenfria samt gelatinfria! Givetvis köpte jag 3 smaker, hot chililakrits (stark som sören), viollakrits och sötlakrits.
 
Andra ut är bohemian collection som är en hållbar smyckeskollektion! Dom säljs hos Uma Bazaar och har nu ett stånd med änfler smycken att kika på, visst är dom vackra?!
 
Tredje ut är Fränt! Handgjord inredning av bla underlägg, skärbrädor och en massa annat snyggt!
 
Fjärde ut och detta gjorde mig helt lyrisk! Jag har varit en churrolover sen liten (vi åt alltid churros i USA när vi åkte ditt). Dom är bannemig veganska på den bilden ni se längst ner! AH och det kryllar av churrosställen på MF men om jag ska stötta någon så är det dom som har valt att satsa på ekologiskt dryck. OCH att dom har skrivit ut att churrosen är veganska, STORT PLUS♥
 
Har ni några favoriter på Malmöfestivalen?
bohemiancollection - churros - festival - godis - godisremmar - kärlek - lokalt - malmö - malmöfestivalen - vegansk
Powered by Jasper Roberts - Blog