Outfit, #användsvinnet, dagens händelser! Och ett par svarta Jordans.

Lite outfitbilder kommer lastat!
 
Gooodmorning sweeties!
 
Här sitter jag i vanlig ordning med min kopp kaffe och nyhetsmorgon på teven! Finns det en bättre morgon att starta med? Näpp inte enligt mig♥
 
Jeansjackan kommer från en outlet som heter Afound här i Malmö.
Tröjan är köpt på en Vans outlet.
Byxorna är köpta på umabazaar.
Skorna är Jordans som jag köpte på tradera. Sjukaste var att jag har tröttnat på mina Vans och att alla andra har likadana nu (har iofs gått runt i dem i 5 år så borde tröttna förr eller senare). Iallafall så fick jag dille på att svarta Jordans skulle vara skitsnyggt och ha?! Utan att ens veta om det finns överhuvudtaget (dem är oftast pråliga och mycket färger typ). MEN DÅ finns där ett par helsvarta i min storlek på tradera bland alla andra barnskor?! Vad är oddsen att just mina skor dyker upp där och dessutom är secondhand! Jag gillar vad min karma har gjort den senaste tiden, har haft sådant sjukt flyt och är väl förtjänt av det med tanke på hur det senaste året har varit
 
Idag ska vi hämta ut det sista paketet som skulle komma den här veckan, jag har ju vunnit två tävlingar och även beställt lite klänningar samt en sprillans ny deoderant (dyker upp på bloggen så småningom). Sen blir det nog en tur till Netto och se om där finns någon mat att rädda, vi är ett gäng nu som har tackat ja till utmaningen! SÅ HIMLA KUL när folk faktiskt hoppar på tåget och stöttar initiativet, jag har tjuvstartat lite redan för att se hur vi kommer lyckas hålla det här sen i Januari..
 
Sen ikväll blir det Gin&Jul som är en traditon med våra vänner! Egentligen ska den vara efter julafton alltså på kvällen men eftersom vi har blivit vuxna och inte har samma möjligheter längre så fick det bli idag istället! Den här gången kommer det bli lite mer fancy med fin gin och gosaker (dem andra gångerna har det varit fulgin och juice i princip, haha)..
 
Nä nu ska jag fota lite inköp från veckan och sen blir det en rund ut på stan! Ha en underbar Lördag på er♥
2018 - bloggse - hållbart - hållbartmode - jordans - kläder - kärlek - mode - outfit - rockabilly - skor - sneakers
Powered by Jasper Roberts - Blog