Kungsbygget: Naturens tivoli!

Några bilder från gårdagens händelser♥
 
IGÅR hörrni så åkte jag och min kära Malin till Kungsbygget! Malin fyller ju år på samma dag som Niklas och hon önskade sig en tur till Kungsbygget! WOW jag har ju varit här förr och åkt sommarrodel men nu har dom gjort en hel park av det med massor av aktiviteter. Precis som min rubrik lyder är det ett naturens tivoli! Nästan ingenting går på el, dom använder sig av solceller och restaurangen är krav certifierad.
 
Vill ni veta mer så kika in på länken HÄR!
 
Tänk om vi kunde bygga fler sådana här Natur tivolin? Detta är ju verkligen framtiden♥
karuseller - kungsbygget - naturenstivoli - sommarrodel - tivoli - zipline
Fröken Minimalist

Visade min kille bilder från din insta och han blev helt till sig. Lär bli ett besök i framtiden, helt klart ;)

Svar: hahaha jaaa alla har gått bananas över det här stället ;P såå kul att man kan inspirera naturens tivoli ;P!!
oddeco

Powered by Jasper Roberts - Blog