RainbowJuices

RainbowJuices!
 
Igår hängde jag med grabbarna och deras kompisar på en ölrunda nere i Long Beach. En i gänget har dessutom stenkoll på fantastiska goda matställen och tog oss till en restaurang där det fanns organic garlic noodles med svamp och jag dog lite av första tuggan! WOOOOOWWW jag kommer för alltid lita på hennes matval!
 
På vår ölrunda så sprang jag på den här lilla butiken/kaféet där dom har tasters på jucier (vi dricker nästan alltid tasters på ölställena). Tjejerna som jobbade därinne var störtsköna och rekommenderade bra ölställen med suröl, ska definitivt ta mig hit igen i framtiden♥
 
Återigen kan jag inte gå tomhänt från ett sånt här ställe där allt är eko/lokalt och även raw/vegan! Det fick bli en energibar som jag lyckades få Nilles antiveganska kompis att äta (han gillade det).
eko - ekologiskt - ekotips - inspiration - inspo - juice - longbeach - organic
Powered by Jasper Roberts - Blog