Fotografering på anda hållet från Hollywood skylten.

En osminkad disig dag vid Hollywood skylten♥
 
Lite om min outfit!
Solglasögon från Lindex reahörna, det roliga med den här historien är att brillorna saknade en plupp (dom som sitter mot näsan). Så jag frågade snällt om dom hade någon extra liggandes eller om man kunde ordna fram någonannanstans? Nä det hade dom inte och då skulle solglasögonen slängas enligt dom! Så jag sa absolut inte jag köper dom iallafall (fick ytterligare 10kr rabatt, hade köpt dom oavsett för här ska det inte slängas i onödan).
Tshirten har jag funnit på secondhand, jag har en besatthet för band tröjor just nu (givetvis band jag gillar). Det här är en Lamp of God tisha!
Brallor är inköpta från en outlet i USA, jag klippte av dom vid anklarna och blev grymt nöjd med tanke på att jag höll på och kanske förstöra mina favoritbyxor (ibland måste man bara våga gör något åt ens kläder själv).
Långkofta är likaså inköpt från en outlet i USA.
Skor är väl dom enda som är nyproducerade, mina förra vans var HELT förstörda och välanvända i över 3 år. Så nu fick det bli nya färskingar och använda ihjäl (den här gången fick det bli med en liten platå).
2018 - bloggse - eko - ekotips - hållbar - hållbart - kärlek - love - mode - outfit - tacksam - trend - underbart - utsikt
Rebecca Adnell

Wow, vilken utsikt!

Svar: Eller hur!!
oddeco

Powered by Jasper Roberts - Blog