Green Grotto i dtla

Green Grotto i dtla!
 
Häromdagen när vi såg matchen i dtla så tyckte vi att det vart passande och stanna kvar i downtown eftersom där finns så otroligt mycket att upptäcka och se! Och än känner jag mig inte färdig (det har poppat upp så mycket nytt sen sist och bara på en gata stötte vi på en massa spännande ställen). En av dom var den här mysiga byggnaden med en massa restauranger i. Organic Green Grotto blev det för vår del!
 
Vi tog varsin juice och även en acaibowl i en våffla, älskar nytänk! Sen satt vi och spelade en stund, jag klassade ut nille deluxe (jag har för mig sen innan att jag är ganska grym på 4 i rad, haha).
 
Downtown är så mycket mer än vad man tror♥
2018 - acaibowl - eko - ekologiskt - hållbar - hållbart - juice - latips - tips
Powered by Jasper Roberts - Blog