Borde nästan ha guldkort på Matsmart!

Min senaste beställning från underbara Matsmart!
 
Halloj underbaringar♥
 
Har ni inte varit inne på Matsmart och beställt än så GÖR DET! Där finns så mycket att rädda och massor med ekologiska spännande produkter. Jag kan starkt rekommendera knäckebröden och riskakorna. Jag passade på att beställa nu när det var frakfritt och 10% men såklar oavsett vill jag stötta Matsmart pga deras insats för miljön och att dom se till att mat räddas.
 
I helgen har vi varit runt på lite secondhand butiker för att leta nya stolar och eventuellt bord. Lördagskvällen blev vi hembjudna till våra kompisar på URGODA vegetariska tapas och sen på något konstigt vis gick vi ut för att dricka shots och NÄ jag är inte van vid att dricka särskilt mycket så Söndagen ägnades åt serietittande, haha..
 
I Fredags och Måndags hängde jag i Torpet och passade min älskade lilla brorson (som ni kanske såg på instastories).
Nu ska jag vattna lite växter och se vad som händer resten av dagen!
 
Ha en underbar Tisdag på er♥
eko - ekologiskt - ekotips - hållbar - hållbart - matsmart - matsvinn
Powered by Jasper Roberts - Blog