Bröllopsklänning letande with the bridecrew!

Underbart mysig gårdag med en del av the bridecrew!
 
Goodmorning lovelis!
 
Igår hade vi en helt fantastiskt mysig dag, vi var och letade efter bröllopsklänningar till min älskade bästa vän som gifter sig i ett slott nästa år♥ Hon hade INGEN aning om vad för klänning det skulle bli men nu verkar det som att det har blivit mer tydlighet i det hela och ytterligare provningar ska ske i framtiden. Något som är helt underbart med min bästa vän är att hon har gett oss brudtärnor helt fria tyglar med våra klädsel, det ska vara skogsgrönt sen kvittar det hur eller vad vi väljer att ha. Jag har en KLOCKREN bild i huvudet och tänkte faktiskt få mina kläder uppsydda av en skräddare. För att undvika att köpa oetiska/ohållbara kläder så tror jag det är den lättaste vägen att ta♥ Dessutom underlättar jag för dom andra tärnorna som inte heller vet alls hur dom ska hitta rätt färg och vad för slags kläder (om dom nu vill göra samma sak som mig)!
 
Om ni kikar på andra bilden så är där en lite hint om vad för något jag tänkte ha på mig till bröllopet..
 
Jag ser så sjukt mycket framemot bröllopet! Jag kan säga att brudparet har slått på stort, dom kommer VERKLIGEN ha ett prinsessa/prins bröllop. Det är nästan så att jag vill anlita en egen fotograf som tar bilder åt mig på bröllopet, haha!
 
Har ni några tips på en grym skräddare? Eller är det så svårt och sy en vanlig kjol själv?♥
brud - brudtärna - brudtärnor - bröllop - bröllopet - slott - tacksam
Powered by Jasper Roberts - Blog