Varför Matsmart är så jäkla grymt!

Några av mina favoriter på Matsmart just nu♥
 
Jag fullkomligt älskar Matsmarts idé!, om det är något som ligget mig nära förutom att köpa ekologiskt så är det just all mat som slängs. Matsmart är alltså en websida där dom samlar ALL mat som tänkt slängas och säljer det billigare istället. Dom har min favorit kategori som är just ekologiskt och ovan kan ni se några av mina favoriter som finns inne nu. Det kommer ny mat hela tiden så gäller att ha koll ifall det dyker upp något en vill verkligen fylla skafferiet med! Där finns MASSOR med annat, bara bläddra bland kategorierna på vänster sida, kanske behöver ni köpa en ny kniv? En kniv som kunde slängts bort istället om inte Matsmart funnits (yes butiker slänger full brukbara saker pga att det är out of trend, inte säsong eller annat korkat synsätt). Såg ni förresten att barnmaten kostar 0kr nu?
 
Just nu har dom fri frakt för köp över 500kr, så passa på och testa! Ni räddar mat och då räddar ni miljön♥
eko - ekologiskt - ekotips - hållbar - hållbart - mat - matsmart - matsvinn
Powered by Jasper Roberts - Blog