Mysigt besök på Jord häromveckan!

Hur mysigt är inte det här stället på s:t knut?! LOVE IT.
 
Halloj godingar!
 
Nu är min hjärna lite trött som om texten inte hänger samman SORRY! Har haft en fullspäckad dag så är inte helt med i gamet just nu.. Jag började morgonen med att gå upp halv 6 (i love it, men har en inget att passa så blir det lätt att en snoozar!) men nu skulle jag med ett tåg till Karlskrona! Jag har nämligen hängt med Ninnie som äger ekoappen hela dagen! Jag har ju jobbat ihop med henne sen höstas och vi har träffats 2 gånger? HAHA snacka om att lita på sin magkänsla när det kommer till samarbete. Men ju mer vi pratar ju mer likheter har vi, bara våra bröllopsklänningar är läskigt lika varann (yes hon gifter sig i Maj)!
 
Vi har iallafall barinstormat hela morgonen! Kan slänga ut frågan här om ni känner någon som kan investera en del engar så TITTA HIT ekoappen letar efter en sådan person (eller flera, haha). Där finns stora planer för appen som inte ens JAG vet om, dem kommer nämligen att bli till så fort en investerare finns på plats (handlar om lite större pengar för just det projektet)..
 
Gårdagen gick åt att baka och laga mat hela dagen, städade massor, gick ut i parken och solade en stund samt pluggade.. Jäkligt produktiv dag om jag själv får säga det. Nu kommer dessutom lägenhetsrenoveringen igång! WOOOHOOOO hallen är 90% färdig och snart sovrummet med. Sen säljer vi skiten, HAHA nää eller jo. Jag vill ju så HEMSKT HEMSKT GÄRNA ha ett hus med trädgård nära min familj! Och tankarna börjar även gå på om jag skulle starta ett eko café/butik i min egna hemby ist.. Eller? HAHA nä usch nu får jag ge mig med mina idéer. Jag vet att jag inte kan stå stilla på samma plats, men om jag kan anställa några? Jo då ska jag gå rejält med plus i kassan! TÄNK om småföretagare kunde få några friheter så att vi faktiskt kunde bygga större företag och ge mer jobb åt folk utan att själva bli ruinerade..
 
Nä men nästa gång har jag förmodligen en ny idé, haha! Nu ska jag sluta skriva och önska er en helt fantastiskt skön kväll♥
eko - ekoappen - ekolgoiskt - ekologisk - ekologiska - ekotips - hållbart - jord - kaffe - malmö - veganskt
Powered by Jasper Roberts - Blog