That thrifted outfit!

Secondhand outfit (as usuall)♥
 
Hallojsan godingar!
 
Här sitter hon med en ansiktsmask på fejset! Madaras brightning om vi ska vara exakta (älskar deras lermask)! Snart åker nog makeupen på, får se vad jag känner för (behöver ta lite nya bilder på mig själv inför ett nytt kapitel som startar snart på min kära blogg)... Nu blev ni allt nyfikna va?! HAHA ni kommer få se!
 
Ikväll blir det tjejmiddag för hela slanten, ska mysa med fina Marie och Stina (Marie är min äldsta bästa kompis och Stina är Maries mans äldsta bästa kompis)! Och vi har alltid så JÄKLA kul ihop, sjukt bra kombination med oss 3!
Eventuellt tänkte jag springa bort till Swopshop idag innan middagen, helt beroende på vad min energi orkar.
 
Gårdagen spenderade jag i torpet med min fantastiska familj, fick vara lite barnvakt till min brorsson och sen till kvällen körde vi en pre påskmiddag (sill, potatis och portabellosvamp till mig).
 
Annars får ni ha en helt underbar dag på er kära vänner, ta hand om varandra♥
hållbar - hållbart - hållbartmode - kärlek - naturligtsnygg - outfit - secondhand - tjej
Powered by Jasper Roberts - Blog