Ytterligare bst från mathem! 2:a handssorteringen frukt&grönt! Samt en mycket trevlig intervju för ett examensarbete.

Frukt&grönt 2:a handssorteringen! MASSOR MED GODSAKER.
 
Halloj kära vänner!
 
Måndagar är lika med fixardagar! Det innebär att städa, tvätta, laga mat och annat småfix som behövs göras. Jag var dessutom på en supertrevlig intervju imorse! En student som ska göra ett examensarbete och ville basera det på hållbara influencers! Skitkul, jag själv är ju galen i att lyssna på andras historier och intervjua folk om deras liv, men nu fick det bli jag som berättade om mitt.
 
Annars så har helgen spenderats med familjen och kalas! Min lilla kusin fyllde år så vi grillade och käkade middag ute i torpet! Jag passade även på att gå på husvisningar (2 st). I ett område jag är smått kär i, vi bekantade oss lite med en av grannarna som kom med väldigt nyttig information! En ska inte vara rädd för lite samtal med främlingar♥
 
Nä nu kommer snart hubby hem, då blir det lite planering och några ärenden på stan♥
användsvinnet - eko - ekologiska - ekologiskt - hållbar - hållbart - influencer - influenser - intervju - mathem - matsvinn - svinn - svinnsmart
Powered by Jasper Roberts - Blog