Renée Voltaires butik i Sthlm PEPSTOP!

Gick loss på rawfoodbakverken inne i pepstop store♥
 
Goddagens goda vänner!
 
Låt er frestas av bilderna va?! Alltså jag har LÄNGTAT efter och få besöka den här butiken i sthlm. Så fina förpackningar och SÅ GODA GREJER! Det blev lite inhandling av diverse gottigheter.
 
Jahani! Vad händer den närmsta veckan? HAHA jo helt otippat så ska vi med familj till lalandia dem kommande dagarna... Ganska lämpligt nu mitt i min #användsvinnet utmaning! Men vet ni vad, det är okej att allt inte går som det ska alltid. Jag har satt utmaningen som i bästa mån det går, dock så kommer jag hålla utkik inne på lalandia och se om där är något svinn som räddas! Annars blir det lite paus under dem kommande dagarna och sen nästa vecka kör jag igång igen♥
 
Jag började utmaningen lite tidigare dessutom så dispans tycker jag man får ha ;). Nä nu ska jag klä på mig och packa det sista! Häng med på instagram/stories om ni vill se badlandet vi ska till!
 
Puss&Kram!!!
RAW - användsvinnet - butik - ekologiskt - godis - hållbar - hållbart - matsvinn - pepstop - rawfood - reneevoltaire
milla

Åh vilka härliga bilder. Den ska jag besöka nästa gång jag är i Stockholm:)
Ha det gott
Kram Milla

Svar: Tack snälla!!! Ja så värt och besöka!! :D
Kramar!!
oddeco

Powered by Jasper Roberts - Blog