Sticklingar, Mötley Crue och tjejkväll på det!

För ett par veckor sen så knipsade jag av några stjälkar från min oxalis för att se om det blev nya rötter! AND YES det blev så, nu ska vi se om dem fortsätter att frodas i mina små planteringar.
 
Gooodlunch solstrålar!
 
Ja som ni ser på bilderna så har jag gjort en liten odling av min oxalis (kryddväxt som påminner om harsyra som påminner om en citronliknande smak) perfekt att dekorera snyggt med. Jag hade ett gäng glasburkar som jag diskade ur, sen hällde jag i lite kattsand i botten (i brist på annat) ner med lite jord och i med stjälkarna! Jag har dessutom sparat små bruna påsar som jag tänkte stoppa ner burkarna i för ett lite snyggare utseende♥
 
Annars så spenderades gårdagen med lite jobb, sen kom min kära fästman hem och vi tog en promenix bort till ica maxi för att inhandla godsaker. Sen hade vi filmkväll för hela slanten, såg The Dirt som handlar om mötley crue insidan av bandet! SOM jag har väntat på att få se filmen! Följer ju MGK på instagram (han som spelar trummisen) och har vetat att filmen ska komma ut någon gång men inte när! Kan starkt rekommendera den!
 
Idag blir det städning på schemat, sambon är iväg i Götet och jag ska på TJEJKVÄLL! Wooopwoop, ska bli himla mysigt och äta middag samt snacka lite skit♥
 
Vad ska ni hitta på idag?
2019 - eko - ekologiskt - hållbar - hållbart - mötleycrue - oxalis - sticklingar - thedirt - tjejkväll
Powered by Jasper Roberts - Blog