Veckans planer! Och ett ödehus?

Veckans planer! Och ett ödehus?

Helloooo my friends!

Dags för en ny vecka (1 dag försent). MEN jag skyller på ett grupparbete som har tagit all min tid i världen, kan även tillägga att grupparbetet vart fruktansvärt otydligt. Nu är det iallafall inlämnat och imorgon väntar presentation samt grillning. Nu kör vi veckans planer!

Måndag
Slänga iväg ett gäng mejl. Morgonmöte. Göra färdigt grupparbetet. Fixa matlådor.

Tisdag
Slänga iväg ett gäng mejl. Föreläsning 10-11. Kika igenom alla webinars jag anmält mig till. Agera rådgivare till en praktikant på Swopshop (digital marknadsföring).

Onsdag
Slänga iväg ett gäng mejl. Presentationer hela dagen med skolan.

Torsdag
Slänga iväg ett gäng mejl. Fortsätta kika webianrs alternativt göra färdigt certifikat. FIRA MIN GUDSON!

Fredag
Slänga iväg ett gäng mejl. Studeranderåd med skolan!

På bild ser ni en liten bit av vårt kök. Vi har plockat fram teglet samt hittat en gammal dörröppning (de gråa partiet). Jag la upp den här bilden på Instagram för att ställa en fråga till mina följare!
Jag ville veta om där fanns fler med erfarenheter kring att köpa gamla övergivna hus. Vi har nämligen hittat ett sådant tror vi, tveksamheten är om det är övergivet då där står en bil emellanåt parkerad. Dock är en av brevlådorna smockfulla med gammal reklam (misstänker att den tillhör huset). Sitter ni på några tips så kommentera gärna. Jag har hittat ägaren via lantmäteriet och personen i sig har bott på annan ort i 52 år! Eventuell arrenderas huset ut, men vad skadar det att fråga om de vill sälja det?
schema - veckoplanering
Powered by Jasper Roberts - Blog