Års resumé

Gott nytt år♥Happy new year:D
Januari
Judit berättade att hon var på smällen och det var lycka:D!! Vi skaffade fiskar och partade en hel del. Och vi fick vår första arga lappen(a).

Februari
Mamma och pappa skaffar vår underbara lilla daisy:D och dom köpte sig en skitfet jukebox! För min del var det väldigt mycket festande den här månaden:P.

Mars
Jag bakade 2 suuuperfina tåror till en bst. Jag blev erbjuden 4 olika jobb och valde det bästa:D. Det blev även en hel del mysande med den nya älsklingsvalpen daisy:) och nillen fick sina Dr dre lurar:).

April
Sommaren kom tidigt!! Jag vann biljetter till hoffmaestro:D det blev lite skejtande och mycket hängande på surfingklubben i lomma. Vi firade Marie som blivit make up artist:D.

Maj
Jag fyllde år:D Malin gjorde den finaste tårtan ever!! Sen firades min fördelsedag i pildammsparken där vi hade kak kalas med en massa underbara män i skor:). Jag bjöd med Judit till humorgalan på cirkus i sthlm:D min fina preggo judsan:).

Juni
Vi firade en heeeeeeelt awesome midsommar vid beachen i lomma!:D Ryan dunn dog:(

Juli
Nillen fyllde år:D. Norrlänningarna var nere och hälsade på! Vi åkte till helt uuuunderbara portugal och njööt av den underbara semestern!! Vi ar på en sinnesjuk och naken fest ute på österlen.

Augusti
Vi hängde en hel del på malmö festivalen och kollade in bowlriders:).

September
Nillen blev gudfar till den här sötnosen:)

Oktober
Lejla lär sig skejta:D!! Jag får äntligen hänga med zackemannen och Judit undrar om jag vill vara hans gudmorsa:D JAAA. Jag går på min första "firma"fest och det var SKITKUL.

November
Jag köpte svindyrt smink!!!:P hahaha. Jag fick min kärlekshistoria publicerad hos en stor känd bloggerska:D Jag jobbade en hel del:P.

December
Nillen tatuerade sig:D! Vi gick på firmafest i köpenhamn på wallmans vilket var skitfett:D. Jag firade jul med världens sötaste tomtevovve:).
© sarastille

Några timmar in på det nya året tänkte jag kika in och önska dig gott nytt år, hoppas ditt 2012 blir riktigt bra! :)

Powered by Jasper Roberts - Blog