Cupcake

Vasuuuuup:D

FREDAG! och jag är leeeedig imorgon:D men idag väntas jobb, sweet:).

Igår så var jag ute och gick en runda med Malin, hon hade en jävla massa att berätta trots att vi sågs i lördags och hon har varit sjuk hela veckan:P haha. Efter det ringde jag till baby och sa att vi skulle sluta jobba, sälja lägenheten och skrapa ihop alla våra pengar för att dra till kuba och köpa ett litet hus med en massa clementinträd, vara kvar där i ett par år och sen komma hem igen för att börja om med allt! huuuur jävla najs?

Haha nää, ska fixa mig nu och sen till work:D PEACE
I torsdags när jag va med lejla så köpte hon världens sötaste lilla porslin cupcake till mig:D!!!!
Ida [ f l a v o u r e d . s e ]

Missa inte mina tävlingar där just nu bland annat kan vinna brush-kit från MAC, unik spabehandling, goodiebag från E.l.f. Cosmetics, ögonfransserum, smycken och en hel del andra skojigheter :).



NEWS: En efterlängtad ONEPIECE tävling är i full gång i min blogg. Det blir TVÅ stycken vinnare som får hem en valfri ONEPIECE. Var med du med!



(Alla mina tävlingar finner du i min kategori som heter "Tävlingar" under fliken Om mig/för er som finns under headern - eller ÄNNU lättare, du hittar alla mina populära tävlingar i en utav mina menyer. Klicka på de små bilderna för att komma till tävlingarna du är intresserad av!)



/ http://FLAVOURED.se

Powered by Jasper Roberts - Blog