I gotta say today was a good day!

OOO vilken finaste mysig dag idag:D!! Jag fick träffat min finaste Marie idaaaaag så uuuuunderbart var det! har saknat henne som faan, men ja hon har nya värsta jobbet och ska dra till Usa nu så jag fattar att hon är pretty upptagen:P..

Sen drog jag hem till lejla och degade och krängde och snackade massa skit:) skiitmysigt! sen åkte jag hem för ja jag behövde ta tag i saker och ting så meee o nille tog en promenix in till stan och köpte M.O.P BILLESEN:D!!!! OZONE BATTLES fetaste HELL YEAH! sen gick vi in i en snobbgodis affär och köpte hemmagjorda chokladpraliner för 34 kr/kg:P.. SÅ GOOOOOOOOTT. Och då fick vi ju passa på och käka en god middag ute med:) I GOTTA SAY TODAY WAS A GOOD DAY♥

Nu blir det mega dega chill med soffmys. ZP


Finaste dagen!
Powered by Jasper Roberts - Blog