Älskade shopping ♥

Liten del av shoppingen! Låg och tänkte hela natten på mina UNDERBARA inköp♥
 
Skorna har jag letat efter i 100 år, har velat ha enkla svarta låga boots ASLÄNGE och titta vilka GODINGAR JAG FICK TAG PÅ, dessutom fick jag mig en chock när dom sa kostnaden! Jag trodde dom var nersatta till 54 dollar men tydligen så var dom nersatta ytterligare till 31 dollar. SWEET♥
 
En clutch som jag har letat efter även den i 100 år, äntligen hittade jag en ASNYGG som är någorlunda diskret men endå inte, diskret menar jag att den inte är i alla färger som jag har en tendens att köpa när jag köper saker.. Clutchen kostade i nypris 59 dollar och jag fick den för 32 dollar.
 
STEVE MADDEN BAGAGE/SKOL väska♥♥♥ Jag ääääälskar den, min stora väsk kärlek. 49 ynka dollar för en STEVE MADDEN väska!
// A small part from my shopping yesterday♥ //
Anonym

så snygga saker! :D älskar allt

Anonym

eller hur:D looove it:D

Anonym

Den väskan var så snygg så jag bara döööör. Jag skickar pengar om du köper;-)

Anonym

hahah right!!! :D

Powered by Jasper Roberts - Blog