Bli ett bättre jag

Ett av mina största mål i livet är att få människor och må bra. Jag är inte perfekt och jag har mina fel, MEN jag jobbar på dom. Jag har alltid varit den personen som vill stå upp för dom som inte vet hur man står upp för sig själv, dom som inte har mycket att säga eller kan överhuvudtaget göra något åt sin situation. Därav min stora kärlek till välgörenhet. Lilla jag vill göra skillnad, att jag får höra att andra är stolta över mig för att jag står upp och gör något åt situationen, det får mig att vilja ännu mer. Jag har växt något så enormt dom senaste åren och har aldrig känt mig mer självsäker och lyckligare i mig själv än någonsin.
 
Det är så mycket som pågår i livet från och till, men jag låter det aldrig gå ut över andra förutom min familj som alltid stöttar♥ Dom ger mig styrka till att orka göra det jag gör. Jag vet att dom kan se min uppskattning trots att det ibland inte känns som det.
 
Det är omöjligt att vara perfekt, men man är inte långt ifrån om man vet sina misstag och vill göra något åt dom.
 
Powered by Jasper Roberts - Blog