Mina fantastiska ekologiska PRIDEPLÄTTAR!

Vilken inspiration jag fick till imorse! Jag älskar pride och jag älskar bananplättar, ovan har ni mina PRIDEPLÄTTAR!
 
Plättarna har jag använt samma recept som alltid (nästan, ibland vill jag göra dom veganska). Receptet hittar ni på mina kategorier ovanför. Sen har jag färgat plättarna HELT NATURLIGT! But how?! Är det möjligt att undvika färgtillsättningar? YES nedan finner ni några alternativ.
 
Gula plättar: Gurkmeja
Gröna plättar: Chlorella
Blå plättar: Blåbär
Rosa plättar: Hallon
Röda plättar: Rödbetor
 
HALLÅ blev det inte snyggt?! Det blev inte som dom här knalliga färgerna man kan se på pinterest, but I like this more. Natural and simply beautiful.

SOLEN skiner på denna fantastiska Pride dag i Malmö, jag har precis duschat och ska förbereda mig inför kvällens inflyttnings fest! Häng med på instastories för direkta uppdateringar @oddeco.blogg.se ♥

PUSSOCHKRAM!
banan - bananplättar - eko - ekologiskt - ekotips - hållbart - natural - naturligt - pannkakor - plättar - pride - recept - receptpåplättar
Johanna

Åh vad snygga! Gillar tallriken också🌈✨

Svar: Tack :D <3
oddeco

Amanda Jona [FOTOGRAF]

Åh så fantastiska plättar!

Svar: Looove them :D <3
oddeco

Powered by Jasper Roberts - Blog