Qoola Qvinnor mässan och vloggning

Igår var vi på en fantastisk inspirerande mässa för Qoola Qvinnor (japp så heter det). Vi minglade runt, fick visitkort och lämnade uppgifter till en massa olika fantastiska femprenörer♥ Anna från Guldkanalen höll ett inspirationtal om hur hon har åstadkommit allt i livet, man måste inte vara väl förberedd eller ha massor med pengar. Låna, köp begagnat, kolla upp själv och för det mesta löser sig "problemen".
 
Efter mässan kilade vi hem till mig och började VLOGGA, haha! Alltså NÅGON GÅNG när vi känner att nu är det dags att visa dom 3 absolut första filmerna vi spelade in på oss själva, då utlovar jag skratt! Men det får ni som sagt se en annan gång. Kanske utlovar skratt på dom andra också, vi är smått flummiga..
 
Men det här med att vlogga, jag har LÄNGE velat filma saker jag gör. Jag har bloggat i 10 år! Jag är så underbart tacksam att min mamma ledde mig in på det här spåret, alla år som jag har dokumenterat och kan nu titta tillbaka på. Tänk då att ha en egen vlogg kanal med VIDEOS?! Om 10 år så sitter vi där och kollar på alla vidoes som gjorts (i soffan med kaffe, katter och choklad, eventuellt vårt framtida vloggnamn). Jag personligen är inte ute efter att bli en vloggerska för världen, jag vill bara ta steget längre med min "blogg" karriär och satsa på nytt. Ni vet som dom säger i företagandet, sluta inte utvecklas!
 
Jag blev dessutom skitglad när vi kollade på resultatet av våra videos, som vi garvade och MAN SER INTE SÅ HEMSK UT som man fått för sig. Ge det EN chans och den där skräcken lägger sig. SÅ familj och vänner BEWARE för nu kommer ni att vara med på youtube (säg till om ni absolut inte vill)♥
blogg - bloggse - eko - ekoblogg - qoolaqvinnor - vlogg - vlogga - youtube
Powered by Jasper Roberts - Blog