Hotell Mäster John

Hit har jag velat gå länge (sen september).
 
Jag råkade av en slump se en bild på instagram som jag vart helt stensäker på att det var ett hotell i Köpenhamn (som är ekologiskt) och jag tryckte upp bilden för att se adressen. Adressen vart ett stenkast bort från där vi bor och jag tänkte bara näää ett sådant palats kan inte ligga här mitt i Gamla väster? Men jodå, det visar sig att hotell Mäster John har URSNYGG inredning och sjukt häftig restaurang med glastak! Jag älskar ju att gå ut och äta på nya ställen, särskilt om dom är eko eller inredningen är makalöst vacker. Och ALLTID frågar jag om dom ekologiska alternativen (om det är en vanlig restaurang) för att se till så dom vaknar till lite och kanske plockar in tex drycker till att börja med. Dom hade inget certifierat men det mesta var enligt ekologiska principer sa servitören.
 
Jag hade dessutom byggt upp värsta förväntningarna för Sarah som jag visste skulle älska det här stället, i över 1 månad har vi försökt få tid till att gå hit! Vårt nästa mission på hotellet är att bestlla drinkar och jobba med våra datorer i loungen #lifegoals ♥
gamlaväster - hotell - malmö - mästerjohn
Maggie Bergius

Så himla mysigt! :) Och maten såg så god ut:)

Svar: Jaaaaaaa supergott <3
oddeco

Powered by Jasper Roberts - Blog