Gårdagen på folkets park, swop meet, mexikanska tacos.

Bilder från gårdagen♥
 
Hallå solstrålar och glad valborg!
 
Gårdagen spenderade jag med underbara vänner och familj! Jag träffade upp Nadine i Folkets Park där det skulle hållas klädbytar dag. Vi gick till Moriskan, lämnade in kläder och gick sedan vidare till far i hatten för att dela på deras kända pizza och varsett glas naturvin slank ner. Hela klädbytar grejen skulle börja kl 13 och vi gick väl ditt kl 13.20 OCH vet ni vad! Det var fullkomligt utlänsat! HAHA helt sinnes och det skulle vara fram till kl 15?! Skönt att där var någon som blev glad i ens kläder♥
 
Efter parken gick vi vidare till värnhems parken där burran väntade med mer vin och öl, sen pratade vi om livet, framtidsplaner och bara allmänt njöt av solen. Kvällen spenderade jag hemma i torpet där kussen hade lagat mexikanska tacos och vi myste attan av lilla älsklingsbebisen (min brorsson).
 
Ha nu en underbar valborg på er, ta det lugnt (jag har själv lyckats ta det väldigt olugnt på dessa tider, i say nomore).
 
Förresten hur firar ni valborg?
eko - ekologiskt - ekotips - farihatten - fika - folketspark - inspiration - klädbytardag - lunch - malmo - malmö - mysigt - naturvin - pizza - skåne - sol - swopmeet - swopshop - underbart
Powered by Jasper Roberts - Blog