Mikkeller popupbar på Moriskan i Malmö rekommenderas starkt!

Mikkeller popupbar! Underbar öl och underbar mat♥
 
Hallojsan älsklingar!
 
Här sitter jag med min stora kopp kaffe och funderar på vad en ska göra av dagen. Malmöfestivalen startar ju idag (och den är nästan rakt utanför vårat hem UTAN att vara störig). Så det blir väl att gå till matmarknaden (jag har fått kommentarer där folk vill att jag ska testa och rekommendera, som jag gjorde förra året med). Kvällen kommer nog avslutas med att se Wilmer X uppträda! SEN är frågan om vi ska åka vidare till torpet och sova där, hela helgen är nämligen fullsmockad med aktiviteter/fester.. Meeeeen vi tar det som det kommer.
 
Gårdagen spenderade jag HELA morgonen med att tvätta, städa, göra om i garderoben, sortera ut och en massa annat som var dags att ta tag i. Sen kom Tess hit och vi spelade in ett poddavsnitt som SATT SOM EN SMÄCK! AH så jäkla grymt, vill knappt redigera det avsnittet♥ Efter inspelningen mötte vi upp Nille och Johan med barn för en promenad bort till folkets park där vi mötte upp Gloria och Anders för att dricka öl på Mikkeller. I princip alla vegrätter var slut!! Jag är av den sortens kund som uppskattar när rätt mat tar slut, så jag tog den enda veg rätten dom hade och dog av matlycka! SÅ JÄKLANS GOTT och en god öl till det. Efteråt vandrade vi vidare till Beerditch och drack ännu mer god öl.
 
Har ni varit på Mikkellers popupbar? Om inte så planera in ett besök! Dom kommer finnas kvar fram till September tror jag♥
Mat
bloggse - middag - mikkeller - mums - podcast - podd - vegansk - veganska - vegetarisk - äta - öl
Powered by Jasper Roberts - Blog