Poddinspelning, inthepink, loppis!

Lunchbreak med Tess på In The Pink häromdagen♥
 
Goooodmorning sunshines!
 
I Måndags så spelade jag och Tess in vårt ABSOLUT första poddavsnitt som vi tänkt släppa nu till hösten. Vi har gjort min garderob till en studio och Tess har ordnat med mikrofoner och en kompis som ska klippa ihop samt fixa musiken till vår lilla poddis! Vi satt från 9-18ish med att spela in podden, fixade med mejl, prata planer osv. Kan ju lugnt säga att vi var rätt så slut efter den dagen.. På kvällen passade jag och min sambo på att träffa gudbarnet med familj, E och W är så jäklans söta!! Avgudar dom och W började störtböla för att vi inte kunde följa med dom hem sen på kvällen, trollungar♥
 
Gårdagen var lite halvt märklig, jag vaknade och mådde inte så jäklans bra. Hade illamående var supertrött och ville bara ligga i sängen och inte fokusera på någonting alls. På kvällen fick min sambo exakt samma symptom, jag tror det beror på den kvava värmen. Jag är van vi värme efter att ha bott i Los Angeles en längre tid men värmen där är inte särskilt kvav. Här är det precis som man får någon slags syrebrist av vädret.
 
MEN idag tar vi nya tag och jag ska ta en tur till torpet! Vi har som jag sagt tidigare börjat sälja av en hel del prylar, en väg mot minimalistisk livsstil OCH jag har fått med mina föräldrar på vägen. Det är faktiskt min käre pappa som uppmanar att vi ska stå på flertalet loppisar nu och sälja av så mycket vi bara kan♥ Sååå då tyckte min far att jag skulle komma hem i dagarna och hjälpa till med utrensning inför Lördagens loppisevent.
 
Har ni några grymma tips på att sälja av så mycket som möjligt? Tex ställen man kan sälja på, säljtekninker osv?
2018 - RAW - eko - ekologiskt - hållbart - inthepink - lunch - nyttigt - podcast - podd - rawfood - sallad - soppa - äta
Powered by Jasper Roberts - Blog