Saknar ord för gårdagens mingelfest!

Bästa Nils Sjöholm som tog foton på vårt event! In och kika på hans hemsida HÄR!
 
Alltså W O W. Gårdagen var något av det roligaste jag har gjort i mitt liv trots det slitsamma arbetet vi har lagt på att skapa den kvällen. Vi hade alltså ett releaseparty för vår sprillans nya podd! Vi bjöd in familj och vänner samt en hel del hållbarhets profiler. Där fanns vegansk mingelmat och alla verkade SUPERNÖJDA med kvällen, vi pratade om oss själva lite (jag och tess) sen spelade vi upp en teaser från podden.
 
Jag är så trött nu! Jag började dessutom mitt nya jobb igår, HAHA alltså allting ska hända på en och samma gång! Right? PUH. För er som är nyfikna så har jag börjat jobba som rawfoodkonditor och även sociala medier hjälp till kafé agnez!! WOOHOOO, det ska bli så jäkla kul och se hur detta kan gå (kaféet ligger dessutom runt hörnan från mig i princip). SÅ NI MÅSTE KOMMA! Veganskt och ekologiskt OCH världens mysigaste innergård, I PROMISE!
 
Så nu blir det chillaxa, ladda inför morgondagen då kafé agnez har nypremiär öppning♥
eko - ekoblogg - ekologiskt - ekotips - mingel - vegansk
Powered by Jasper Roberts - Blog