#användsvinnet nu är vi många, haka på ni med!

#användsvinnet gör ni det?
 
Sen jag la ut den utmaningen på instagram så har det trillat in delningar nästan varje dag! Folk verkar tycka utmaningen passar så jäkla bra in på det nya året och även nu med lite tjuvstart. Jag som satt och trodde att det här kommer aldrig gå vidare men tänkte att sålänge jag själv kör på så är det värt något. På lite mer än en vecka så har det dykt upp 66 bilder under hashtaggen. Där folk delar utmaningen till sina följare och även massor med tips på hur vi kan använda svinnet.
 
Jag känner att det här borde egentligen bli ett helt års utmaning och verkligen använda svinnet, skapa en buzz precis som maträddarna gjorde.
Jag kan säga att nu känner jag mig extremt taggad inför 2019! December har varit en bra månad men resten av 2018 har varit den värsta berg&dalbanan jag någonsin har varit med om.
 
Ut med det dåliga och in med det braiga♥
användsvinnet - blogg - bloggse - hållbar - hållbart - maträddarna - matsvinn - minskasvinnet - svinnsmart - svinntips
Powered by Jasper Roberts - Blog